Eveline Micellar water



След като мицаларната ми вода на Blanchette B свърши, реших да изпробвам нещо ново и въпреки всички хвалби за мицеларната вода на Mixa, се спрях на тази на Eveline за мазна кожа. Голяма грешка....

Цената й е около 5-6 лева за 200 мл. Има парфюмен аромат със силно изразена спиртна нотка. Но не това е най-големият й недостатък. Ако държите да изчистите целия си грим само с тази вода, може да си приготвите поне половин пакетче с тампони. Да си свалиш спиралата с тази вода е мисията невъзможна, след нея приличам по-скоро на миеща мечка :D Водата не дразни очите ми и не ми опъва кожата, но след нея остава неприятен лепкав филм.
В общи линии, много несполучлива покупка и въпреки, че сравнявах тази мецаларна вода с най-евтината на пазара, тя пак изгуби по точки. Ако я бях сравнявала с тази на Биодерма, сигурно щеше да се получи още по-негативен пост :D Водата вече е преквалифицирана в средство за почистване на инвентара ми и със сигурност няма да посегна повече към нея.
Вие имате ли мнение за тази мицеларна вода?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)