TAG: Аз обичам пролетта!

Със едно прилично закъснение ще си изпълня тага,в който бях включена от Козметичната кутия . За около месец ще се наложи блога да остане на заден план,като все пак ще се опитвам да пускам по някоя и друга публикация. След това надявам че ще успея да изпълня всички замислени публикации.
И без повече излишни отклонения преминавам по същество :)
Любим лак за нокти?
Пролетта за мен е най-нежния и красивия сезон и по това време на годината винаги изпитвам влечение към всички нюд-ове и пастелни цветове в колекцията ми,но този към който посягам най-често е Flormar 305. Обикновено го ползвам като основа за френски,но пролетта си го разнасям "гол" :)



Любим продукт за устни?
Глосът от последната Prettybox. От както го получих само с него се мажа,но за всичките му плюсове смятам да споделя в отделна публикация :)


Любима дреха?
Жилетките! Всякакви форми,цветове и дължини,като напоследък залагам на по-дългите модели,които прекрасно скриват поедрелите ми напоследък форми :D

Любим аксесоар?
Часовниците. Те са ми любимия аксесоар за всеки сезон,като колекцията ми от тях е доста разнообразна 


Любим аромат?
Тук фаворитите са два-NIKE Casual и D&G L'Imperatrice. И двата са цветни свежи и зареждащи с енергия :) Този на D&G претърпя злополука още със купуването и се наложи да му правя спешна трансплантация в ново шишенце (празно купено от Рефан )



Любим тренд?
Тук не мога да отговоря... Всеки ден се будя с различно настроение и спрямо него избирам какво да нося.

Ами аз си изпях всичко сега предавам тага на 
и всички останали,които имат желание да го направят :)


0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)