Golden rose Selective Nail Lacquer

Това е най-новата серия лакове за нокти на една от любимите ми марки Golden rose. Цветовата палитра наброява 50 нюанса всеки от които в макси размер от 16 мл. и на символичната цена от 2,70лв.  Това,което ме заинтригува е обещанието на производителя,че Selective Nail Lacquer НЕ съдържа Дибутил фталат, Толуен и Формалдехид и че лака е обогатен с допълнителни пигменти, които значително увеличават трайността на лака, а ние ще се наслаждаваме на супер блясък и цвят без излющване до 7 дни.
 За разлика от всичките останали серии лакове за нокти на Golden rose тук всички цветове си имат имена :) Първите с които се сдобих са 09 Color puzzle,28 Scarlet kiss и 32 Cranberry ice cream. Четката е наистина много удобна,с лекота направих перфектна дъга в долната част на нокътя. Консистенцията на лака е леко гъста,но много лесна за работа. Противно на логиката нюда покрива перфектно на два слоя,а на двата по-тъмнни цвята са им необходими или 2 по-дебели слоя или 3 по-тънки. Това,което тотално ме грабна в тези лакове е блясъка им! Имат го и то в изобилие,дори без топ лак от горе. На някои от снимките по-долу дори може да видите отражението ми в нокътя :) Съхненето им отне около 15 мин. до степен в която можеш да вършиш разни битови занимания,но не и да бръкнеш в чантата,за да ровиш за ключове :D
Сега млъквам и ви оставям със снимките :)

Едиствения ми нюд,който покрива перфектно на 2 слоя,без да има черти от четката

Тук от бързина да си приведа ноктите в приличен вид за снимката клъцнах малко повече от кожичката и потече кръв,не съм се омазала с лак :D. Цвета е просто класика!

Този е от любимите ми неопределени цветове- някъде по средата между червено и розово.


Лаковете са наистина супер и са ми абсолютен фаворит! Съвсем скоро отивам на пазар за нови цветове :)


7 коментара:

  1. Виж ако искаш и моя, който се казва Creme Brulee

    http://megun4i.blogspot.com/2013/04/notd-golden-rose-selective.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цветовете определено са супер,много би беше трудно да си избера кои точно да взема. А с нюд-овете са се справили блестящо,за пръв път виждам толкова покривен нюд :)

      Изтриване
  2. Лаковете са супер. Ще си взема и аз някой. Color puzzle много ми допадна като цвят, блясък, като всичко. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен25/4/13 22:56

    Последното адски много прилича на динения ми лак, с който се сдобих днес. Уникален цвят <3
    Само, че моето е като че ли по-неоново :)
    А този Колър Пъзел определено ще ме накара да си преосмисля мнението за нежнорозовите нюанси. По принцип обичам по-драматичните и откачени цветове за нокти :) Гледам този във втори блог вече и определено страшно ми допада <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Първия не е като твоя динен :D По-тъмен е и не е неонов,но не успях да му направя по-реална снимка :( Иначе пъзела на момента се превърна в мой фаворит :) Като съм с него се чувствам по-женственo (ама и аз едно определение дадох хихих) ръцете ми изглеждат нежни и приканващи за милувки :D :D :D Не мога да намеря точните думи,но като си погледна ръцете и си се представям като нежно цвете :)

      Изтриване
    2. Анонимен28/4/13 00:00

      Направо си му направи идеалната реклама ;) Много нежен наистина :)
      A това, че не можем да хванем истинските цветове на снимките, ме побърква понякога :DD Особено като искам да покажа нещо наистина красиво, а то излиза МЕЕЕЕГА посредствено :D

      Изтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)