Let's make it visible!


Колко пъти ви се е случвало да искате да си направите маникюр с шаблони за нокти и то с точно определени цветове, а въпреки желанието и усилията лака за картинката просто отказва да изпъкне? При мен това се случва в 90% от случаите, но преди няколко дни ровейки из чуждестранните блогове, които следя се натъкнах на една хитринка. Пробвах я, сработи и за това реших да споделя и с вас :)
Всичко, от което се нуждаете е лака, с който искате да направите шаблона и сенки за очи в същия или подобен цвят.


В конкретния случай аз взех златистия лак, който много често ми се иска да ползвам за шаблони и сенки в малко по-тъмен златист цвят ( не разполагах с други ).
"Изравяте" част от рефила и раздробявате добре сенките, след което ги изсипвате в шишенцето с лака. Възможно е лака да се сгъсти и тогава е неоходимо да капнете няколко капки разредител за лак за нокти.


Това е цялата философия :)
Ето резултата преди и след подобрението:


Това е за днес, надявам се, че съм ви била от полза :)

2 коментара:

  1. Много интересно.... :D Преди време имах такива неща , но все не ми се получаваха цветовете и ги хвърлих..Сега направо съжалявам :D

    ОтговорИзтриване
  2. И аз бях стряла да ги ползвам, но след като открих този вариант май ще възобновя печатането :D

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)