DIY project: Грозното патенце


В началото на седмицата на ФБ страничката на Limited beauty ви показах новият външен вид на джъмбовското ми огледало. Днес пък ще ви покажа как точно го преобразих ;)

Цялата глезотия ми излезна под 20 лева, а това от което се нуждаете е:

  • огледалото, което се нуждае от разкрасителна процедура
  • 1 флакон спрей боя в цвят по ваш избор
  • няколко цветчета изкуствени цветя и листата от тях
  • пистолет за топъл силикон
  • лакове или акрилни боички 


На снимките се виждат малко по-различни материали, от тези изброени по-горе, но това е защото плана за действие се смени в движение (както често се случва при мен). Бях решила да направя цветчетата от глина, но се оказа, че тази, която имах вкъщи е негодна за употреба ;)


И така, запретвате ръкави, обличате нещо стара и почваме работата!
Първата стъпка е да облепим огледалната повърхност добре. За да облепите точно кръга ви препоръчвам използването на вестник и хартиено тиксо. От вестника изрязвате кръг, малко по-малък от диаметъра на огледалото и облепвате с малки парченца хартиено тиксо, като застъпвате отделните парчета. След това с много остър макетен нож минавате в процепа между огледалото и рамката и след това отстранявате стърчащите краища на тиксото. По този начин ще облепите абсолютно плътно огледалото, а рамката ще се боядиса без да има "дупки".
Пъхате облепеното огледало в кашон ( за да не хвърчи боя на всякъде ) и почвате с боядисването. На мен ми бяха необходими три тънки слоя боя, за да покрие добре.


Цветята също се боядисват по две причини. Освен, че исках да са с цвета на огледалото ( по този начин декорацията стана много нежна и ненатрапчива ), боята ще направи цветята твърди и няма да се веят насам-натам при всяко местене на огледалото. За да ги боядисате лесно от всички страни ви препоръчвам да ги нанижете на дълги шишчета ;)


Тук идва времето да развихрите фантазията си. С помощта на пистолета за топъл силикон залепяте боядисаните и вече изсъхнали цветя за огледалото, по начина, по който искате.
Тук снимката отново се различава от крайния резултат, но плана пак се смени в последния момент :)


Понеже спалнята ми е издържана в светло ливаво и бяло, а тоалетката специално е изцяло бяла, реших да добавя малко лилав цвят в края на всяко цветче. За финал залепих и няколко камъчета за нокти, с помощта на безцветен топ лак.
И сега барабани моля!
Ето как изглежда безличното хромирано огледало след моята намеса :)




Хич нямам намерение да скромнича и ще си кажа сама " Браво ". Много се гордея с произведението си и сега всяко мое гримиране започва с една голяма усмивка в красивото ми огледало :)

6 коментара:

  1. Едно голямо Браво и от мен! Много хубаво ти се е получило! Аз имам същото огледало и там където го хващам винаги, боята хич я няма, и се чудех какво да направя.И аз ще пробвам да направя същото!Благодаря ти за идеята!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен4/6/14 21:43

    Прекрасно е, сега го бърши от прах :р

    ОтговорИзтриване
  3. Хах Тея хич не се плаша, важното е, че ми радва окото :D

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна идея! Браво и за качествената реализация!

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)