L'Oreal Micellar water for sensitive skin


Ако сте чели поста ми с нови придобивки, който пуснах в началото на месеца, сте видяли тази мицеларна вода. След повече от месец ползване , реших че съм събрала достатъчно наблюдения, за ревюто й.


По Великден както обикновено си бях на село, а отида ли там никога не пропускам да обиколя козметичните магазини. Винаги има нещо интересно, което да си взема, а освен това и цени са доста по-ниски от тези в София.
При посещението на един от любимите ми троянски магазини, видях не особено популярната мицеларна вода на L'Oreal, във варианта й за чувствителна кожа, на промо цена от 4 лева. Не бях попадала на инфо за нея из блог пространството, но се изкуших от цена и прецених, че дори да става само за чистене на четките ми за грим, пак си е на далавера. Взех едно шишенце и се прибрах вкъщи. Още същата вечер я използвах, за да си сваля грима и останах много приятно изненадана. Толкова приятно, че дори на следващият ден се върнах за още едно шишенце :)
Както всички такива води и тази няма цвят, а аромата й се усеша само ако "помпам" шишенцето срешу носа си, но е толкова слаб, че не мога да определя на какво точно ми мирише. По-странното обаче е, че няколко минути след като съм почистила лицето си с нея започвам да усещам аромат, който не е дразнещ, но и в никакъв случай не е приятен и изчезва в рамките на 1-2 мин. Като изключим тази странна миризма не мога да се оплача нито от опъване, нито от изсушаване на кожата след използването на мицеларната вода. Срявнявайки я с тази на Биодерма определено изостава в резултата, но съвсем малко. Сваля всичкия грим, но използвам едно или две тампончета повече. Сравнявайки ги по цена обаче, L'oreal-ската определено печели с 4лв. за 200 мл. пред 20+ лв. за 250 мл.
Ето и съдържанието и информацията от етикета


Това, което забелях чак при обработката на снимките е част от последно изречение на етикета, по-скоро последната дума - " изплакнете ". Много странна работа... Никога не съм си мила лицето след ползване и може би от там идва и миризмата, за която споменах по-горе.
И сега най-големият и минус - дозатора. Отвора е прекалено широк и ми трябваше известно време, докато си изработя стратегия как да я ползвам, без да разливам излишно продукт.


Като цяло още се колебая в мнението си за тази мицеларна вода. Ако гледам съотношението цена/количество/качество си е една много успешна покупка и ще си изполвам двете опаковки до край, но когато приключа с тях май ще си помисля дали отново да посегна към нея ;)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)