THE ONE - Power shine lip gloss


Лято е! Или поне така се води :D Въпреки следобедните дъждове дните започват да стават все по-горещи, а количеството грим по лицето ми намалява с покачването на температурите. В жегите всичко от което се нуждая за грима си е любимата ми спирала и цветен гланц за устни :) Днес ще ви запозная с два красавеца, които много често се разхождат с мен по софийските улици.


 THE ONE - Power shine lip gloss - компактна опаковка от 5 мл. пълна с блясък :)
Тези глосове са част от новате колекция на Орифлейм - THE ONE, а аз имах възможността да тествам два различни цвята - Rose Glacier и Luminous Violet.
Като цветове и двата са слабо пигментирани, но пък за сметка на това компенсират с блясък.




Апликаторите им са приплеснати от едната страна и това доста улеснява нанасянето им


Нося ги почти ежедневно, а главната причина за това е липсата на онова отвратително лепнещо усещане, което обикновено свързвам с гланцовете за устни. Има и още неща, които добавят бонус точки на глосовете, но тази си остава най-голямата причина да посягам толкова често към тях. Преди да споделя повече инфо за самия продукт ще вметна, че този път не бях сама в тестовете :) Две мои добри приятелки се включиха и заедно с тях разнищихме всички плюсове и минуси на THE ONE Power shine lip gloss.
И така Ина, Тея и Деси си спретнаха една малка кифленска дискусия :D
Първо се спряхме на издръжливостта:
За мен се представят добре. След като първоначалният мокър ефект изчезне ( някъде около час след нанасянето ) остава лек балсамов ефект, не толкова натрапчив, но също много подходящ за лятната ми визия. За Деси трайноста е ОК ( с ченгел и вадих думите от устата и пак само толкова изкарах. Далеч не е толкова словоохотлива като мен :D ), а мнението на Тея се припокрива с моето: Около час, което за моите устни и навици е добре. 
Следва пигментацията:
Както споменах в началото на поста и двата цвята са слабо пигментирани, но за мен това не е никакъв проблем. При Деси цвета на по-светлият глос ( Rose Glacier ) се слива с цвета на устните ѝ, но пък тя го комбинира с червило, което от своя страна увеличава и трайността му. Тея тук здравата се разприказва се разприказва, а дори прояви и креативност :) :
По принцип предпочитам по-пигментирани продукти и по тази причина последните две или три години избягвах употребата на гланцове. Тези два продукта ме върнаха към позабравеното усещане за сочни и меки устни, покрити с малки капчици вода. Изключително предизвикателно и съблазнително! Но пигментацията им за мен не е достатъчна - дори блясъка и сочността не успяват да заменят красотата на плътния и наситен цвят. На снимката съм направила суочове на двата гланца /снимките на самите продукти оставям на Ина Smile/ и на един мой опит за "собствен" цвят. Харесвам интересни и забавни цветове за устните особено лятото и не се налага да съобразявам грима си с нещо повече от своя вкус, за това забърках светлият гланц съв златисто-зелен пигмент /в случая №45 на INGLOT, но също много добре се получава и с LIME на NYX/. Тъй като устните ми по принцип са с тъмен цвят, ефектът е великолепен! Нестандартен, не до край плътен цвят, който придава свежест на визията и запазва оригиналния сочен ефект от глосовете!
Ето и въпросният нов цвят " А ла Тея Тед " :D



По въпроса за съчетанието между цвят и блясък всички бяхме единодушни - това е най-добрата комбинация за летния сезон ;)
Накрая всяка сподели кое най-много я грабва във въпросните глосове : 
Аз вече си казах - липсата на оново гадно лепкаво усещене и остатъчния балсамов ефект.
Деси пък смята че цветовете са много универсални и може да ги носи по всяко време на годината, независимо дали се е сдобила с летен загар или страда от липсата на слънце върху кожата си :D
Тея харесва мокрият им ефект ;)

Много дълъг стана тоя пост, но какво да се прави - жените сме си бъбривки, а когато компанията е добра положението излиза от контрол :D

Продуктът ни е предоставен от PR.




2 коментара:

  1. Анонимен26/6/14 18:33

    О, йе! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Глосовете изглеждат страхотни, много бляскави и доколкото разбирам и ароматът е много сладък :) Приятна компания сте си заформили :)

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)