TAG: Червила

Преди седмица видях този таг в блога на Тея и имайки предвид колко обичам таговете нямаше как да го подмина :D Е, с малко закъснение, но ето го и него ;)

1. Колко червила имате?
Точно 22 червила и 16 глоса
2. Кое е първото Ви червило?
Ами то не беше червило, а един розов балсам на Ейвън с брокат, измазах го за няма и месец :D
3. Кое е червилото, което носите най-много?
Есенс 53 All about cupcake

Fotor0929172540_flower-719
4. Коя е любимата Ви марка червила?
Катрис и Есенс :)
5. Коя е любимата Ви формула?
Чист цвят с балсамов финиш, точно както при Есенс и Катрис ;)
6. Кое червило купихте последно?
Ами то е нещо между течно червило и гланц- Голден Роуз Ultimate color
20130921_130254_flower-719
7. Колко продукта за устни имате в чантата си в момента?
Нито един :D Оставя ли някое червило да пренощува в чантата ми, то на сутринта въпросното червило е потънало някъде из нея и няма намиране :D
8. Кое е червилото, към което посягате, когато искате червени устни?
Ами аз не нося червено червило, но имам един рефил на Инглот, който е и единственото ми червено червило
DSC06537_flower-719
9. Къде съхранявате червилата си?
В тоалетката ми, в една празна метална кутия от парфюм, а глосовете и по-дългите червила в 2 чашки
DSC06531_flower-719
10. За кои червила си мечтаете и бихте искали да притежавате?
Чак мечта не, но ми се ще да пробвам т.нар. чъбита. Когато отида в магазина нищо не ми хваща окото, но все още не съм преслушала новите чъбита на Катрис, та може и да се уредя :)
Е това са моите отговори и тагвам всеки, който има желание да направи този таг ;)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)