Catrice Camouflage cream



Аз пак се позагубих напоследък, но това лято явно ще ми върви на премествания :D След като смених дома си, дойде ред да сменя и офиса, само дето второто далеч не беше толкова забавно като първото. Последните две седмици ми се наложи да сортирам и архивирам толкова информация, че не исках и да погледна лаптопа.  Вече всичко е подредено и отново имам време да ви покажа поредния ми любимец от чекмаджето на тоалетката :D

Catrice започна да ми става все по-любима марка и с всеки следващ закупен продукт оставам все по- приятно изненадана, от това което получавам, на една много прилична цена. Днес ще ви хваля крем-коректора с кодовото име Camouflage
20130823_191540_flower-719
Взех си го преди около месец от Lilly за около 7-8 лв. и от тогава сме неразделни. Още откакто се помня ме мъчат зачервени и подпухнали кръгове под очите. Няма значение колко спя, какво ям или колко вода пия на ден, те просто са си там. Винаги. Не помня някога да съм виждала образа си в огледалото без торбичките. Но какво да се прави.... Примирила съм се, че ще си ги нося винаги и на този етап се опитвам поне да ги прикривам, до колкото мога, без това да има обратният ефект.
Купих си коректора с ясната идея, че той ще е много по-тежък и по-покривен от повечето му събратя. Консистенцията му е като на много къст крем, като на крем Здраве например, но в същото време с него се работи много лесно. Може да се нанася с пръсти, но аз открих, че с жилавата четка от Naked палитрата ми е много по-лесно. Не е необходимо изобщо да се напластява продукт. Само с едно минаване на четката всичко е замаскирано. Ето снимката, на която на едното око имам коректор на другото съм натюр
20130903_081540_flower-719
Тук мисля, че няма какво да коментирам и обяснявам. Ясно се вижда ефекта от коректора, но искам да ви покажа и как изглежда от близо
DSC06282_flower-719
Благодарение на това, че е много покривен не се налага напластяване и продукта не се " набива " по всички фини линийки около очите. Добрата новина е, че това си остава така дори и след 8 часа. Няма събиране, няма свличане, просто си стои на мястото.
Влюбена съм в този коректор, но той наистина не е за всеки. Изключително покривен е, което го прави ненужен за нечии свеж младежки поглед :P
За моите нужди обаче е идеален и мисля и за напред да си го ползвам с кеф :D

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)