Empties - sample edition



Много обичам да чета такъв тип постове, но покрай блога, или в повечето случай от чиста женска лакомия, постоянно си купувам нови и нови продукти, без да съм довършила старите налични и така все не мога да събера продукти за един full size empties пост. За сметка на това в последните няколко седмици се отдадох на тестване на мострички от последните Pinks и Prettybox кутии.

Започвам с продуктите, които не ме впечатлиха, и дори ме разочароваха, а любимците ще оставя за последни.
20130917_200836_flower-719
Два от тези продукта не ме впечатлиха по никакъв начих, а третият направо ме разочарова. Шампоана на Phyto не показа с нищо, с което да е по-добър от последният на Milva, който си взех на скоро, а би трябвало според рекламата и описанието на продукта. Да, разпенва се  добре, измива косата и до там. Моята суха и непокорна, къдрава коса се нуждае от много хидратация, която не получи от въпросният шампоан. За маската на Kerastase нищо не мога да кажа. Наистина. Не ползвам много маски за коса ( предпочитам серуми и спрейове без изплакване ) и единственото, което мога да кажа за тази маска е, че не видях никакъв wow ефект от едно ползване. Може би и трябва повече време, за да покаже качествата си, но с едно саше нищо не мога да кажа. И сега за шампоана на Kerastase. УЖАС! Още докато си миех косата под душа, тя така се заплете, че едвам я разресах ( под течащия душ и след това на влажна коса ). Никога до сега не ми се е случвало такова нещо. Все е имало лоши шампоани, но никой не е заплитал косата ми така. Нито един от тези продукти няма да влезне в тоалетката ми под формата на full size.
20130917_200909_flower-719
Крема за ръце на Dr. Scheller също не ме впечатли с нищо. Има много силно изразен аромат на арган, който дори клони към неприятен. Попива бързо, но не оставя дълготрай чувство на хидратация. Душ-гела на Lierac определено ми хареса. Страхотен аромат, който се разнася из цялата баня и остава върху кожата поне час. Страхотна пухкава пяна и не изсушава кожата ми. Супер продукт, но не знам дали бих дала толкова пари за един душ-гел, тъй като във вкъщи той върви като вода. И сега... Прословутата мицеларна вода на Bioderma. Определено разбрах защо е толкова хвалена и съм готова да забравя за идеята си за евтина красота :D Сваля грима с едно движение, не опъва кожата и не оставя лепкав филм. Можете да я очаквате в някой от постовете ми с нови придобивки ;)
20130917_200854_flower-719
Ето и бъдещия ми коледен подарък :D
Май понякога прехвалените продукти си заслужават славата :) Не вярвах, че някога ще ми мине през ума да дам 70 лв. за едно кремче, но това, което видях след употребата му ме накара да го искам и то в пълен размер. Хидратиращия гел-крем е с много лека и приятна текстура, попива бързо и не оставя никакво чувство на тежест върху лицето. Тоникът пък почиства лицето от всички замърсявания и то напълно. За времето, в което ползвам двата продукта, те успяха да овладеят омазняването в Т-зоната ми (без да изсушават участъците където кожата ми е нормална) при това с дълготраен ефект, който се прояви чак след седмица и половина употреба. Успях да усетя ефекта само защото с една друга блогърка си разменихме продуктите за мазна и суха кожа. Количеството предоставено от Prettybox-а със сигурност нямаше да ми бъде достатъчно, за да се убедя в ефекта на продуктите.
Вие как мислите? Дали само една мостричка е достатъчна, за да се убедите в ефекта на даден продукт?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)