The One color impact eyeshadow


Както знаете аз съм част от The one collective на Oriflame, което ми осигурява възможността да бъда една от първите тествали най-новите продукти, излизащи в тази серия. Днес ще споделя с вас впечатленията си за кремообразните сенки The one.


Цветовете, които имам са Olive Green, Petroleum Shine, Beige Pearl - идеален за хайлайт под веждата и абсолютният ми фаворит Deep Indigo


 

Да започнем с опаковката - малко прозрачно бурканче, с капаче на винт, съдържащо 4 гр. продукт. Ако ги нанасяте с пръсти е малко неудобно, но аз ги нанасям с четка и това неудобство отпада. Текстурата им е много особена, аз лично до сега не съм попадала на други подобни. Една идея по-мазни са от обикновените пресовани сенки за очи  и аз лично постигам най-добър резултат като ги нанасям с мека, пухкава четка за сенки за очи. С помощта именно на такава пухкава четка сенките се мажат като масло по клепача и преливането им не представлява никаква трудност. Пробвах с пръсти и с жилава четка за очи, двата варианта, които обикновено действат при осталите ми кремообразни сенки за очи, но тук резултатът съвсем не беше задоволителен. 
На всички снимки по-долу сенките са нанасяни с пухкава четка. В ляво сенките са нанесени върху база, а от дясно - без нищо под тях. Сами виждате, че разликата във пигментацията им с и без база е съвсем малка.





Цветовете са супер пигментирани и бляскави, а издръжливостта им при мен, както обикновено е цял работен ден с база под тях. Цената им в настоящият каталог е близо 15 лв., но на промоция можете да си ги купите и за по-малко от 10лв.
И накрая любимата ми комбинация с тях:



*Продуктът ми е предоставен за проба и ревю, но мнението си е лично мое

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)