Ziaja natural olive lip balm



За мое огромно съжаление есента вече е тук, а заедно с нея и промените в състоянието на кожата ми, включително и тази на устните ми. Занете как е- изпъхват от вятъра, напукват се от студа... Въпреки, че все още си обичам стария балсам на Хималая, реших да потърся някой по-лек, понеже горе споменатия за мен е наистина тежка артилерия и на моменти ми идва прекалено тежък. Справя се префектно със силно напуканите ми устни, но в момента състоянието им не е толкова тежко и си търсех нещо по-скоро като превантивна грижа. В крайна сметка се спрях на балсама за устни със зехтин на марката Ziaja, която намерих на фирмения щанд на Голден Роуз на цена малко над 3 лева.

Балсама идва в малка пластмасова тубичка с така неприятния ми пластмасов апликатор.
DSC06562_flower-719
Консистенцията в тубичката му е точно като на вазелин, но при допира с устните моментално се разтопява и все едно сте се намазали с чист зхтин
DSC06568_flower-719
Как точно действа при мен? Почти веднага след нанасянето му усещам устните си много по-мекички, но и мазни ( второто определено не ми допада ). Ползвах този балсам вечер преди лягане и след като почти веднага усещах хидратиращото му действие очаквах то да се запази така до сутринта. И отчасти се получи, но не съвсем. Да устните ми наистина са меки, но в същото време са изпръхнали на повърхността. Не мога да си обясня как става този номер- хем са мекички от вътре, хем от вън са твърди.
Както и да е. Със сигурност няма да повторя покупката  и дори не съм сигурна, че ще изхабя останалото количество, но ако все пак вие обмисляте покупката на този балсам пускам и състава му
DSC06573_flower-719
Между временно се сдобих с още един нов балсам, който за момента много ми харесва и след още няколко дни тестове ще ви разкажа и за него ;)
Лека и усмихната вечер от мен момичета :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)