Две бюти блогърки с нови прически :)



Днес с прекрасната Тея посетихме академията на L'oreal Professionnel, за да се запознаем с тенденциите в прическите за сезон есен-зима 2013 и покрай това и ние да се сдобием с ослепителни прически :D

От много време исках да изсветля цвета на косата си и да придам по-топъл вид на иначе студената ми визия. С моята бяла кожа, сини очи и черна коса пасвах идеално на описанието на Ледената кралица и бях твърдо решена да променя това. Пробвах веднъж сама с боята на Garnier- Olia и след като резултат липсваше, бях на път да се откажа да горя косата си за нищо, но след като получих покана да се оставя в ръцете на професионалисти, просто не успях да устоя :) Между другото се оказа, че и Тея иска да смекчи тъмния цвят на косата си :)
И така след като си поприказвахме с фризьорите и си изказахме претенциите се оставихме в техните ръце
Fotor0102016111
След малко обезцветител и топъл кафяв цвят боя се сдобих с така модерното този сезон омбре :) Направо не можах да повярвам как тъмната ми коса се преобрази в една топла есенна красота
Fotor0102016182
На финала се оставих отново в опитните ръце на Краси, за да ми направи една зашеметяваща прическа :D
Fotor01020161252
И ето ме на края в целият ми блясък
Fotor01020161418
Ето така искам да минават неделните ми следобеди - в приятна компания и сред професионалисти, които да се грижат за външият ми вид.
Вие какво ще кажете? Отива ли ми новият цвят?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)