Estee Lauder Sumptuous Extreme mascara



След като видях тази спирала в блога на Пантерката днес най-накрая и аз се сдобих с нея :) Пускам поста досто прибързано, но спиралата е подарък с октомврийския брой на списание ОК и ако я искате трябва да действате бързо :D

Взех си списанието тази сутрин от РЕП-а на метростанция Сливница на цена от 6,95лв. Имаше доста броеве със спирала, а имаше и няколко с червилота на Клиник, което пък миналата година се предлагаше със сп. Грация. Преди да започна със спиралата, ще кажа няколко думи и за червилото, което аз си взех миналата година. Цвета е слабо пигментиран, с леки шимърчета и седи много естествено на устните, но моето се развали за няколко месеца - при нанасянето започна някакси да се " влачи " по устните и аромата му стана много странен. Това е само като предупреждение, ако решите да си купите точно червилото ;)
И сега вече по същество за спиралата :)
Тя е в травъл сайз от 2,8 мл. и цвят 01 Extreme Black. Още с отварянето й впечатление ми направи огромната четка
1373264_4850765565537_1139756770_o_flower-719
На снимката още се вижда, че по нея няма излишно количество туш, както в повечето случай се получава при новите спирали, а цвета й наистина е доста наситено черен.
Сутринта нямах настроение за гримиране и излезнах от вкъщи без капка грим. което пък ми даде възможност да пробвам спиралата веднага :) Бях много приятно изненадана след като видях, че дори при първото използване не слепи миглите ми и ги направи пухкави и дълги :D
1372737_4850766245554_1982252350_o_flower-719
Както вече многократно съм ви споменавала, в ежедневието си нося очила и удължаването на миглите за мен е отрицателно качество при спиралите. И въпреки, че тази спирала удължи миглите ми значително, те не се търкаха в стъклата на очилата ми, защото като бонус към обема и удължаването получих и извиване на миглите :D И то такова, като след използване на миглоизвивачка.
Снимката по-горе е направена преди няколко минути и се вижда, че за цял работен ден спиралата не е мръднала :)
Спиралата наистина е хубава и може и да се запася с още една бройка, но не е нещо чак толкова невиждано, че да дам 50лв. за пълен размер, но всеки има право на избор ;)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)