My BIC brush collection / part four


Постовете ми посветени на четките поръчани от BIC продължават :) Тъй като 90% от всичките ми четки са поръчани именно от там ще имам материал за още доста постове на тази тема, а днес акцентът ще падне върху сет-а с копия на някои от най-популярните кабуки четки за лице на Sigma.

Точно този сет включва реплики на 4 от бестселърите на Sigma. При пристигането си от BIC всяка четка беше самостоятелно опакована в "балончета" и за съжаление нито една от тях нямаше калъфче :(


Ето и какво получавате срещу 13$:

1. Копие на F80 - Flat Kabuki


Мека, пухкава и много плътна. Това е най-харесваната и най-използваната от мен четка. По default четката е предназначена за нанасяне на течни и кремообразни продукти по плоските места по лицето - челото, бузите. Аз я ползвам за нанасянето на по-гъсти формули фдт и ми върши префектна работа, но с по-течните продукти ( ББ крема на Гарниер за мазна кожа например ), поне при мен, не се сработва. Имам проблем само с прането ѝ ( както се вижда и от снимките ). Четката е много гъста и почти никога не мога да я изпера добре в средата.

2. Копие на F88 - Flat Angled Kabuki


Основната идея на тази четка е да помогне в блендването на кремообразните и течни продукти в областта на носа, скулите и други трудно достъпни места. Аз се справям идеално и с другото кабуки, така че тази четка все още е на pending, докато не намеря за какво точно да я ползвам. Ако някой ден се сдобия с течен контуриращ продукт, мисля да я пробвам как ще се представи.


3. Копие на F82 - Round Kabuki


 По същество е за нанасяне на минерални продукти по лицето. Колкото и странно да звучи, аз я използвам за контуриране. Е, не за онова профи контуриране, а бързото ежедневно контуриране на скулите. Четката е супер мекичка, с идеалната големина и блендва идеално.

4. Копие на F86 - Tapered Kabuki

 Отново за нанасяне на течни продукти на трудно достъпните места. Ей с тая четка така и не се разбрахме, ама изобщо. Аз ли не се справям, нямам подходящи продукти, с които да разкрия потенциала ѝ ли... Така и не разбрах :D Тя единствена от всички е жилава и прекалено "стегната" за моят вкус. Който харесва такива четки може и да се спогоди с тази, аз се отказах от опитите.

Всички четки са минали през банята по няколко пъти и не са изгубили нито косъм, не са се разлепили и изглеждат като новички. Е, с изключение на плоското кабуки, което аз не успявам да изпера добре. 

Като цяло четките хич не са лоши, но ако трябваше да поръчвам отново бих си взела само плоското кабуки, по простата причина, че това е първото плоско кабуки, което ползвам. Ако пробвам подобни четки на други марки, може и то да отпадне от класацията. За останалите бих се придържала към копията на RT. Разбира се всичко е въпрос на вкус, но ако нямате опит и разчитате на моето мнение, то аз залагам на RT. Не знам как е при оригиналите, но при китайците копията на Sigma не успяха да влезнат в топ листа ми и далеч не са ми толкова удобни и полезни колкото тези на RT.

Мисля следващият пост от серията  "My BIC brush collection" отново да е за копия на Sigma, само че този път ще е за сет-а с четки за коректори. Как ви звучи?

Целувки и до следващият пост 

2 коментара:

  1. Анонимен26/4/15 12:26

    И аз съм фенка на четките от BIC, сега си търся такава за руж и пудра, имаш ли фаворит да ми препоръчаш? Благодаря предварително и продължавай с тези постове, много са полезни! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За пудра съм се заложила на http://www.buyincoins.com/item/54974.html#.VT0PIfA29dg, а за руж все още експериментирам, но в момента тези двете http://www.buyincoins.com/item/20802.html#.VT0PtfA29dg (бялата и черната са с различна големина) са най-честите заподозрени :)
      Скоро ще пусна пост и за останалите ми реплики на RT ;)

      Изтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)