Essence I love Nude eyeshadow


В началото на миналият месец  Essence обявиха излизането на новата им колекция I love Nude и въпреки, че в момента си стоя вкъщи през повечето време и далеч нямам нужда от каквато и да било декоративна козметика, реших съвсем невинно просто да отида и "само да хвърля едно око" на въпросните нюдове. В крайна сметка не успях да си тръгна с празни ръце :D

I love Nude eyeshadow в цвят My favorite tauping ме привлякоха като магнит още в момента, в който застанах пред стелажа на Essence. Любов от пръв поглед, каквато отдавна не ми се беше случвало да изпитам към даден цвят сенки за очи.
Цвета е много интересен светло кафяв тоуп с много нежен сатен финиш.



Откакто я имам тази сянка я полвам при всеки грим. При по-тъмните гримове ми служи идеално за преливане на цветовето от подвижният клепач към хайлата под веждата, а при ежедневният ми нюд грим го използвам в скъвката на подвижния клепач за да "контурирам" леко окото. И в двата случая ми върши незаменима работа ;)


Тази сянка е един от онези незаменими помощници, които могат да ви струват доста невзрачни на пръв поглед, но в действителност вършат голяма работа :)
I love Nude колекция е все още налична на щандовете в Лили, а конкретно с тези сенки можете да се сдобиете срещу 5,49 лв. ;)

Целувки и до следващият пост 



3 коментара:

  1. И аз се влюбих в този цвят,но все още се въздържам...Все си казвам,че не ми трябва и всеки път като прочета някое ревю много ме е яд.Май няма да мога да издържа още дълго :D

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, тази колекция на Есънс. Сените, лаковете,червилата, искам всичко, хаха.
    Girl's Temptations | Last Post

    ОтговорИзтриване
  3. На моята кожа изобщо не личаха цветовете, иначе от твоите снимки ми се прииска да го отида и да си го купя :)

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)