LIPGLOSS by H&M



Миналият месец присъствах на предпемиерното представяне на козметичната линия на H&M и получих възможността да тествам някои от продуктите още преди да са се появили по магазините :) Някои от продуктите ми допаднаха толкова много, че реших да им пусна отделни ревюта, вместо да подхвърля няколко общи думи в сборен пост. Точно такъв е глосът от постоянната им линия ( ако вече сте минали през магазините сте видели, че има и лимитирани колекции ).
Гланцът е в необичайно обемна опаковка (количеството вътре си е по стандарт - 5мл.), която лично на мен ми е много симпатична. Цветът, който получх е Berry lips, прекрасен есенен цвят, който много бързо ми легна на сърцето и е един от най-носените от мен този сезон.



Гланцът има лек аромат, умерен блясък и средна пигментация, което ми позволява да го нося дори на работа. Така хем съм с любимите ми (напоследък) по-тъмни цветове, хем не бия много на очи :D Няма нищо необичайно в трайността му - около час-два, но пък хубавото е, че цвета "избелява" постепенно и равномерно и не е необходимо да се притеснявате, че ще ходите като палячо, дори и да не го подновявате на всеки час. Eдинственият му недостатък за мен е това, че лепне :( Не много и не фатално, но достатъчно, че да го усещам. Все пак цвета му надделява и в повечето случай сутрин посягам към него.
От началото на месеца, козметичната линия на H&M е вече по магазините в България, а специално този глос можете да намерите на цена от 7,90лв.
Аз лично си бях набелязала още няколко неща, които да пробвам, но уви не уцелих момента и когато се изправих пред стелажа, в магазина им в The Mall, видях празните места, точно там, къде би трябвало да са продуктите, които искам. Нищо, скоро ще се пробвам пак, пък дано имам късмет :D
Вие успяхте ли да се сдобиете с нещо от H&M Cosmetics?

*Продуктът ми е предоставен от PR


7 коментара:

  1. Този цвят е и моят любим за тази есен, страхотен е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тепърва започвам да обновявам колекцията си от есенно-зимни цветове за този сезон :D

      Изтриване
  2. Някой от продуктите ми изглеждат интересно, но ме спира лошия състав!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно да си призная, рядко обръщам внимание на състава (blush). В повечето случай го снимам само заради вас :)

      Изтриване
  3. Цветът е прекрасен и като консистенция изглежда супер :) но ще почакам, зарината съм с глосове и червила :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм хърлила око на един руж ( този, който получи не е за мен като цвят, но пък ми харесва текстурата му) и бронзър. Ще видим кога ще имам време да отскоча до някой от магазините им :)

      Изтриване
  4. Много е як този цвят и аз на него съм хвърлила око!

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)