Catrice Beautifying lip smoother


Преди няколко седмици Catrice обявиха пристигането на новата си колекция есен-зима със снимка на официалната си фейсбук страница. Естествено още същата вечер стоях пред стелажа им в Lilly :D
 Май съм се преситила от към декоративна козметика, защото единственото, което успя да ми грабне вниманието бяха новите им балсамчета за устни, обещаващи гладки устни с бляскав финиш. Видях 3 цвята и се спрях на 030 Cake Pop - бонбонесто розoво, а другите два цвята са нюд и карамел. Цената им беше около 7 лв., а в замяна получавате 9мл. продукт в тубичка, с апликатор-гъбичка.



В интерес на истината апликаторчето е много удобно и спомага за лесното нанасяне на продукта. Самият балсам има сладникав аромат и вкус и съвсем лек цвят. В тубичката цвета изглежда наситен, но нанесен на устни само загатва. Не лепне, не се разтича извън контура на устните, прави ги да изглежад по-гладки, а хидратиращият ефект при мен е просто wow! Като добавим и бонбонестият цвят, се превръща в моят тотален фаворит за този сезон.



Имам го само от 2 седмици, а тубичката е почти на половина. Сами си правете изводите :D
С две ръце ви препоръчвам да се сдобите с това бонбонче, а аз още другата седмица ще се запася с още една опаковка ;)



0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)