Premier Dead Sea spa relax


Преди два дни имах възможността да си подаря едно прекрасно спа удоволствие в новооткритият магазин на Premier Dead Sea Bulgaria и днес ще ви разкажа за това отпускащо сетивата преживавяне.
Не смятам да ви занимавам с историята на компанията, но всеки, който се интересува от нея, може да цъкне тук :)
Заедно с мен, на това място на спокойствието и релакса, беше и Нинка, с която бяхме посрещнати с чаша шампанско и ръчно изработени шоколадови бонбонки - едно наистина добро начало :D



Имаше "меню" от изкушаващи женската душа процедури и аз се спрях на "Черно вълшебство" - магия със стволови клетки, която направи кожата ми чиста и сияйна.


*Снимката ми е предоставена от PR

Консултантките в магазина наистина знаят как да те накарат да се отпуснеш, а аз така се отнесох, че по едно време съвсем забравих да снимам, така че снимки от самата процедура нямам :D След като лицата ни светнаха, двете с Нина бяхме поглезени и с нежен пилинг на ръцете :)


Ето и малко снимки от самото място:




Отпускащата обстановка в магазина се допълва и от нежна музика, която гали сетивата и помага напълно да се потопите в един свят без работа, проблеми и задължение. Изтинско бягство от реалността.
За довиждане, като комплимент, получих няколко кремчета, с които сама, в домашни условия, да си подаря луксозна спа грижа.


По случай откриването, до 30 септември, всяка дама може да си подари Spa преживаване като моето. Повече инфо тук ;)

*Заглавната снимка ми е предоставена от PR

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)