Bioderma Sensibio eye & Sensibio Tolerance +


Рядко пиша за бяла козметика, но това е защото до момента не бях открила подходящата за мен грижа. До сега съм използвала не лоши кремчета, но всички те или са имали съвсем краткотраен ефект върху моята кожа, или не са ми давали достатъчно основателна причина да ви спомена за тях. Серията Sensibio на Bioderma промени това положение и сега много, много искам да споделя с вас действието на тези два крема.


Bioderma Sensibio Tolerance +  получих в началото на м. Юни и вече повече от два месеца тествам качествата му и дълготрайността на постигнатите резултати. Кремчето идва във флаконче от 40 мл., с безвъздушен дозатор, който хем елимира възможността за замърсяване на крема, хем ви спестява неприятните засъхнали остатъци, които обикновено се образуват околко отвора на обикновените тубички. Sensibio Tolerance + можете на намерите в почти всяка аптека на цена около 35 лв.
Консистенцията му е съвсем лека по-скоро като на флуид и нямам никакъв аромат.




Сега да ви споделя и какво точно харесвам аз в него. Първо, това, че е супер лек, попива почти моментално и хидратиращият му ефект е осезаем. Тук е момента да спомена, че моята кожа далеч не е от най-проблемните. Като цяло е нормална, омазнява се само в Т-зоната и то съвсем леко, а пъпки ми се появяват 2-3 пъти в годината и то по една-две. С бръчки също не се боря, към момента успявам да удържа фронта :D Най-големият ми проблем е зачервяването в областта на бузите, което мислех че ще си влача до живот. Нито един крем до момента не беше успял да повлияе на това зачервяване в дългосрочен план. Никой освен Sensibio Tolerance +. Умишлено забавих ревюто на този крем. Още след първите 2-3 седмици ползване го бях сложила на пиадестал, но исках да се уверя в дълготрайният му ефект, преди да го похваля пред вас. Е, теста е преминат успешно. Не мога да кажа, че зачервяването изчезна на 100%, но е намаляло видимо и то в пъти. Като бонус кожата ми изглежда по-свежа и сяайна от обикновено.

Bioderma Sensibio eye. Много чудене му ударих на това кремче. Колко пъти го слагах в кошницата и точно преди да стигна до касата го вадех, просто не мога да преброя.
Имам огромен проблем (и комплекс), заради торбичките под очите. Откакто се помня зоната под очите ми винаги е подпухнала и зачервена, заради това и залагах на по-хард кремчета.  Sensibio eye все ми се стуваше подходящ по-скоро за "профилактика" и лека грижа за поддържане на еластичността и хидратацията в тази зона. Преди малко повече от месец отидох в аптеката за мицеларната вода на Bioderma, но я видях в промопакет с Sensibio eye и без да си давам време за размисъл грабнах и двете на цена от 33лв. Самостоятелно кремчето е около 23лв., а за тази цена получавате 15 мл. продукт. Отново формулата е много лека, попива бързо и не оставя мазен филм върху кожата.



Само след седмица всекидневно ползване кремът даде резултат (още не мога да си простя, че толкова време го пренебрегвах и си давах парите за други безполезни мазила).
Отново резултатът не е 100% заличаване на зачервяването и подпухналостта, но все пак в състава на кремът я няма вълшебната пръчица, а и при мен проблемът е наистина сериозен.
Да речем, че редуцира подпухналостта на 80%, а зачервяването на 90%, което никога не съм постигала с друг крем. Смея да твърдя, че при гореспоменатите проблеми, но в по-нормалните случаи резултатът в % ще е доста по-висок.
В заключение: тези две кремчета са всичко, от което кожата ми се нуждае към момента. Като започна да се боря с бръчките ще му мисля пак :D

* Bioderma Sensibio Tolerance + ми е предоставен от PR.
* Bioderma Sensibio eye  е закупен с мои лични средства.



4 коментара:

  1. Страхотни са и двата! Аз ще купувам околоочния сигурно отново.. много ми липсва :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо ми скриха шапката и двете кремчета. Изобщо не очаквах толкова добри резултати от тях :)

      Изтриване
  2. На мен кремчето не ми харесва чак толкова много, но пък и аз нямам проблеми със зачервявания или алергии на кожата. Но околоочният крем искам да опитам, защото ти си поредната, която споделя добър отзив за него :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кремчето за около очи наистина е много добро! Аз го бях получила като подарък към водата и останах много приятно изненадана!

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)