New in my makeup bag by Oriflame


Преди малко повече от месец имах възможността да попълня козметичната си чантичка с 5 нови продукта от Oriflame. Разбира се, всички продукти са от серията The One :)


Сенки за очи! Те никога не стигат и никога нямам "точно този цвят" :D Спрях се на дуото Taupe, нежна комбинация за романтично настроени души, като мен :) В настоящият каталог можете да ги намерите на цена от 9,50лв. Кутийката е много сладурска, с малко огледалце по цялата вътрешна стена на капачето и двустранен апликатор, който от едната си страна е съвсем стандартен, а от другата е пригоден за опушване. Честно казано апликаторът не съм го ползвала, понеже оттдавна въртя любов само с четките за грим, но при екстремни условия ( или ако обичате да ползвате апликатори) би ви свършил работа ;) И двата цвята в дуото са перлени, не се разпрашват, а нанесени на окото седят супер ефирно. Ето такива сенки харесвам аз!


Дуото руж & хайлайтър, редом със сенките за очи, се нареди в листата с любимците ми. Отново много нежен цвят - Simmer Rose, който в момента е на цена от 14,90 лв., но го пускат и на по-ниска промо цена. Първоначално много се учудих на количеството му - едва 4 гр., но пък продуктът е много икономичен. Ружът позволява да се нанесе както съвсем леко, така и да се напласти при нужда, а хайлайтера придава един страхотен свеж вид - само загатва за блясък, без да е натрапчив :)


Червилата. Е тук вече не уцелих :( Лошото на каталожната козметика е, че никога не можеш да си сигурен в цвета, който ще получиш. Макар, че по каталог си избрах три различни цвята червила, в крайна сметка се сдобих с три червила с разлика в цвета половин-един подтон.
Дълготрайните червила 5в1 в настоящият каталог са на цена от 6,50 лв. за брой. Плъзгат се по устните като масло и имат хидратиращ ефект. Задържат се върху устните ми от сутринта до към обяд, но си имат и недостатък. Ароматът. Много странен химическо - парфюмен аромат. На устните не се усеща, но яко лъха от гилзата.
Червилото Colour Unlimited в момента е на цена от 14,90 лв., но и него както и ружът можете да го намерите и по-евтино на промоция. Притежава същите качество като гореспоменатите, само без странният аромат. Тук от гилзата лъха свеж плодов аромат :)

От ляво на дясно: 5в1 Pink lady, 5в1 Fuchsia Hype и Colour Unlimited Pink Unlimited

Ето и новите ми придобивки в действие:


А всички, което използвах върху лицето си е това:


*Продуктите са ми предоставени от PR.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)