Zoya Chyna


Още една отметка в бюти уиш листа! След Zoya Godiva, която все още е най-голямата ми любов, дойде и реда на Chyna да влезне в моята лакова колекция.

Както и първият път, в който се влюбих в пясък на Zoya, и този го забелязах на чужди нокти. Снимките, които направих, и тези, които прегледах в интернет изобщо не могат на покажат дори и 1/3 от красотата на този лак. Червен пясък с безброй по-тъмни и по-светли блескулки, които привличат погледа към маникюрът ви, изобщо не искат да се покажат пред фотоапарата  :(
Лака покрива идеално на 2 пласта, аз го нанесох лесно и нямах проблем с оформянето на дъгата около кожичките. При мен едва на третият ден се имаше щети по връхчетата и някои от червените брокатчета изгубиха цвета си и станаха сребристи. И понеже не исках любимия ми Godiva да се почувства пренебрегнат си спретнах един семпъл маникюр с двата лака.








И ето как изглежда на третия ден



Кой е вашият  пясъчен любимец?


0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)