Essence studio nails - Ultra strong nail Hardener



След като известно време бях изгубила следите на любимият си заздравител, успях отново да го открия по стелажите на Есенс и сега спокойно мога да ви разкажа за него :)


Този продукт стана незаменим за мен още преди 5-6 години, когато се подвизаваше в малко по-различна опаковка


Като сами можете за забележите старото ми шишенце е доста очукано и изстрадало, но си го пазех като очите си, мислейки, че е изчезнало завинаги от асортимента на марката. Сигурно сега се чудите защо този заздравител ми е толкова ценен?  Ами защото това е най-добрият и бързодействащ заздравител, който някога е попадал в ръцете ми. Преди години изкарах много дълго време с гел върху ноктите ( около година и половина ) и след свалянето му картинката беше просто потресаваща - меки, цепещи се нокти, които се чупеха нон-стоп. Но с негова помощ успях да ги възстановя много бързо и лесно ;)
Още с първото нанасяне на заздравителя видимият ефект е на лице, дори нещо повече- още в първите минути след нанасянето ноктите стават осезаемо по-твърди.
ВНИМАНИЕ! Заздравителят е високо съдържание на формалдехид!
Това е описано и на опаковката и дори производителя е дал като предписание максимален срок на употреба от 3 седмици, като през тези три седмици е препоръчително на всеки 2 дни, в които ползвате заздравителя да давате на ноктите си един ден почивка.
Още нещо много важно - пазете кожичките си изключително много! В момента, в който заздравителя се докосне до тях ги втвърдява със същата скорост, с която помага на ноктите. После ще ви необходимо доста дълго време, докато ги възстановите.
Тук тънката четка за мен е от голяма помощ



С нея много по-лесно контролирам нанасянето на заздравителя и успявам да опазя кожичките си :)
В момента ноктите ми са в добро състояние и това съкровище ми влиза в употреба много рядко, когато по различни причини състоянието им се влошава.
Препоръчвам го с две ръце, но също така ви съветвам да не злоупотребявате с употребата му. Да, добър е, но също така е и вреден. Както се казва " Консумирай с удоволствие и мярка " или в този случай, използвайте го, докато постигнете желаният резултат, после го оставете някъде назад в шкафа, до следващият път, когато наистина се нуждаете от него ;)
Ultra strong nail Hardener можете да намерите на щандовете на Essence на цена от около 6 лева.

*Продуктът ми е предоставен за проба и ревю, но мнението си е изцяло мое.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)