Urban Decay NAKED 3 или не съвсем




Преди малко повече от седмица ви се похвалих, че копието на третата палитра от Naked серията на UD е вече при мен. Тъй като доста от вас ме питаха за нея, реших да пусна това ревю с предимство пред останалите, които съм ви подготвила ;)

Поръчах палитрата от Buy in coins за няма и 6$ и пристигна за малко повече от 2 седмици. 
Палитрата дойде в картонена кутийка, едно към едно с оригинала.


Дизайна също е добре копиран, има си дори и двустранната брандирана четка.


И това бяха всички прилики с оригинала. Преди да продължа нататък ето едно сравнение на оригинала и това, което получих аз.

Горе- моята палита, долу-снимка на оригинала от интернет

Колкото и античен фотоапарат да имам, колкото и нескопосан фотограф да съм, такава разлика няма как да докарам....
Най-голямата трагедия е, че дори и цветовете, изобразени на картонената кутийка, с която дойде, не отговарят на това, което има в палитрата, още по-малко на оригинала....

Hint: погледнете Buzz- така зеленее, че направо бие на нюд....
Liar - колко е разликата от синьо до кафяво според вас?
И т.н., и т.н. Оставям ви сами да откриете останалите 10 разлики :D

Внимание! Това не е всичко ;P
За да си спестят работа и копиране на нови цветове, милите китайчета просто са използвали повечето от цветовете на Naked и Naked 2. Така например Virgin от първата Naked палитра се подвизава в тази с името "Limit". Отново  от първата Naked палитра: Buzz = Half baket, Trick = Buck. От Naked 2 са взели: Dust = Bootycall, Burnout ~ Foxy и Blackheart = Blackout

И така, разбрахте вече, че това е всичко друго, но не и копие на Naked 3 :D Но така и така съм почнала ревюто поне да ви покажа цветовете, които можете да откриете в иначе перфектно изкопираната опаковка









Покривност, пигментация и издръжливост са си все същите, както при останалите ми копия или иначе казано - добри за цената си.

Дали да си поръчате или не тази палитра не мога да ви кажа, но хич не се и надавайте да имате нещо повече от копие на кутийката на оригиналната Naked 3.

Този път китайците се провалиха с гръм и трясък!





3 коментара:

  1. Анонимен6/4/14 17:03

    И аз получих същата. В сайта си пише, че има два варианта на палитрата и изпращат, който хванат пръв. Другият вариант поне по снимки отговаря на тройката. ще изчакам да им свърши моят и ще поръчам отново.

    ОтговорИзтриване
  2. Това малко пояснение са го сложили след като съм си поръчала моята...
    Не смятам да рискувам отново.

    ОтговорИзтриване
  3. Преди две три седмици я видях на живо 3ката,изобщоооо не ми хвана окото,тотален фаворит за мен си остава 1.
    Наистина е многоо различна

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)