Naked Basics или не съвсем


Тъй като копието на Naked 3 вече пътува към мен, а аз все още не съм ви показала копието на Basics, реших тази вечер да го направя :)


Получих палитрата преди няколко месеца и категорично мога да заявя, че оттогава на сам тя е най-ползваната ми палитра. Най-малкото, което мога да кажа за нея е, че тя е всичко, от което се нуждая за един свеж и ненатрапчив дневен офис грим.

Естествено поръчана е от Buy in coins , а цената и в момента е 4,06 $. Както винаги пристигна добре опакована във фолио с балончета и картонена кутийка, която също както палитрата е точно копие на оригиналната


Палитрата е с много компактни размери, плътно и сигурно затваряне ( дори понякога ми е трудно да я отворя ), а цялата вътрешна страна на капачето е заета от огледало



Самата палитра съдържа шест цвята сенки за очи - пет от тях матови и един със сатенен блясък.


Сенките са добре пресовани, не се разпрашват и са добре пигментирани ( като се има предвид колко светли са цветовете ). Поставени рано сутринта не мърдат от мястото си чак до края на деня ( който понякога за мен свършва дори след полунощ :D ) Единственият минус, който мога да им намеря е странният аромат, но той се усеща само ако си забода носа в палитрата.

На дневна светлина с база

На слънце с база

И ето как най-често се гримирам с тях



В заключение мога да кажа, че китайците просто са надминали себе си този път.
Това е най-точното копие на палитра на UD , а ако се чудите колко точно е направено това копие можете да разберете при Тея, която е направила подробно сравнение между оригинал и менте ;)






5 коментара:

  1. Oх, на твоите очи много добре стои. С нетърпение чакам да споделиш 3-ката!

    ОтговорИзтриване
  2. Надявам се до седмица да е при мен, веднага щом я получа ще се похваля :D

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей ! Как си пазариш от този сайт ? Колко се плаща за доставката ?Необходима ли ми е сметка в някоя банка ?

    ОтговорИзтриване
  4. На химикали ли мирише? Моята има много силен аромат (Нейкид пъврата имам) от китайски сайт. Сега се поизмириса, но не стига, че ме беше шубе да си купя китайски сенки и го мислих известно време, ами и се шашнах по едно време какво ли съдържа, че така мирише :D Много се чудя за 3-ката, защото за мен тя има най-красивите цветове от всички! :)

    П.П. Позволявам си да отговоря на Евгения- безплатна е доставката, плаща се с дебитна/кредитна карта.

    ОтговорИзтриване
  5. Sunday не е химичен аромата, но не е и парфюмен. Просто е много странен и не мога да го определя. Относно качеството и съдържанието - ползвам ги от няколко месеца и нямам никакви оплаквания от тях. За мен независимо от марката всички кометики са пълни с химии, като изключим тези с био сертификат. Отделно стои и въпросът, че дори големите и известни брандове внасят в БГ стока с качество различно от това, което примерно предлагат в щатите, но това е много дълга тема и всеки сам преценява за себе си ;)

    Евгения, трябва ти само дебитна или кредитна карта, а доставката е безплатна независимо от стойноста на поръчката :)

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)