Grazia March'14


Както знаете всеки месец със списание Грация върви и някакъв подарък ( обикновено козметичен или някоя чанта ), а този брой предоставя избор из между шест рзлични варианта - руж на Shiseido, червило Lancome, бронзиращите перли на Avon, хидратиращ гел-крем на Biotherm, някакъв анти-ейдж серум ( на който не запомних марката ) и чанта. Почудих се малко пред РЕП-а и накрая се прибрах с руж и червило :D



Озаряващият руж на  Shiseido е травъл сайз от 1.6гр в цвят RD 103 - светъл и много нежен розов цвят. Все още не съм го тествала, за да ви кажа нещо повече за него, но докато правих суочовете разбрах, че е със средна пигментация и много приятна сатенена текстура :D
Червилото на Lancome също е травъл сайз и е в цвят Rouge in love, който ми е много трудно на опиша :( В гилзата изглежда розово, нанесено на устни отива повече към червено, а на определена светлина се показва и някакъв коралов под тон... Какъвто и да се води цвета му на мен определено ми харесва :D За разлика от ружа, червилото го пробвах веднага, но все още се колебая дали ми харесва или не съвсем. Непосредсвено след нанасянето е супер - хидратация, лек цвят и блясък, направо мечта :) След едно изпито кафе и няколко цигари, картинката драстично се променя - няма и спомен от хидратиращият ефект ( но и не изсушава ), блясък естествено няма, но най-големият проблем е остатъчният цвят по устните... Все едно гледате дете с омазана с лютеница муцунка :( Цвета остава във всички фини линийки на устните и по техния контур, а в средата - нищо. Едва ли ще го изхвърля, но определено трябва често да го подновявам при носене ;)
Ето и един суоч на бързо, а по нататък може и да пусна отделно ревю и за двата продукта.


Сега се чудя и се мая дали да не си взема и хидратиращият крем на Biotherm... Решила съм да оставя решението в ръцете на съдбата - ако утре го мерна някъде го взимам, ако ли не значи не ми трябва :D

Вие харесвате ли подаръците от Грация? Козметика или чанти предпочитате?