My survival kit




Днес реших да ви покажа какво има в моят комплект за оцеляване или иначе казано козметичната ми чантичка :D Ходя на работа без никакъв грим, може би много по-често,  отколкото е прието за един бюти блогър. Има моменти в които изниква някоя непредвидена среща или излизане и ми се налага да се привеждам в приличен вид в движение.... Та за това съм заредила несесерчето в чантата ми с всичко най-необходимо за един лек дневен грим, а при нужда успявам да си спретна и вечерен с наличното ;)



Първо са продуктите за лице


Любимата ми пудра на Катрис и матиращите листчета на същата марка просто никога не излизат от несесера ми. Случва се да добавям или изваждам по нещо, но за тези две кутийки място е гарантирано ;)

За грима на очите си залагам на:



Коректора на Орифлейм постоянно се разхожда между тоалетката и несесера ми :D  Освен него със себе си нося и една травъл сайз спирала - можете да се сдобиете с такава ако следите броевете на Грация ;) Моливът за опушен грим на Импала е този, който ми помага да премина от  обикновена очна линия, идеална за ежедневието, към един по-силен вечерен опушен грим.

За устните си нося само две неща :


Балсама за устни на Есенс придава много лек и естествен цвят на устните, който подхожда на всеки един повод. Пъпки по лицето може и да нямам, но на устните ми периодично се появяват така мразените от мен херписи и за това Фенивир-а също винаги е наличен в чантата ми.

И накрая малко инструменти :D


Това симпатично огледалце от Ейвън дори не помня от кога го имам (някъде през годините в гимназията се сдобих с него) и си го обичам толкова много, че едва ли бих го сменила някога. Пиличката за нокти и нокторезачката са още една неизменна част от козметичното ми несесерче.

Ето това е всичко с което успявам да се приведа в приличен вид при полеви условия. А вие с какво оцелявате момичета?



0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)