Малко извинения, топли спомени и пожелания

Abstract-2014-Happy-New-Year-Wallpaper

Здравейте момичета и честита нова 2014 година!
За мое огромно съжаление повече от месец не успях да отделя необходимото време на моето така любимо местенце, но пък в знак на извинение смятам да ви разкажа на дълго и на широко къде се загубих и как мина най-любимото ми време от годината :)

И така започвам в хронологичен ред с моите приключение :)


В края на ноември на вече изминалата година ми се наложи да си сменя работата ( отново с нещо далеч от красивия ни свят ) в резултат на което се наложи да замина далеч от милата ни родина и се озовах в малкото румънско градче Орадеа.
Съвсем близо до унгарската граница, с невероятна архитектура, тихо и спокойно място, което ако бях посетила извън работните си задължения със сигурност щеше да  ми хареса много повече :D

След три седмици заточение се завърнах в къщи, зажадняла за майчин език, роден дом и близкия човек, точно на време за най-светлия за мен празник - Коледа. Ще ме прощавате, но по това време наистинах предпочитах да се гушна пред камината с любимия човек, да украся коледното дърво и да се насладя на гозбите на мама, пред това да седна пред монитора и да разнищвам състава,издръжливоста и покривноста на поредното червило :D


Разбира се отделих и достатъчно време за да изпека безброй коледни сладки :D


Сега след като свикнах с работата, изкарах празниците с най-любимите си хора, с нови сили мога да започна да обръщам необходимото внимание  на моето скъпо местенце и да продължа да споделям своите размисли с вас. Още повече сили и хъс ми дава и това, че само след малко повече от седмица блогът става на 1 годинка - моето бебче расте!

За сега сантименталностите ще ги оставя за когато му дойде времето, а за финал на днешният пост ще ви пожеля да бъдете много здрави, щастливи и влюбени.
Какво повече му трябва на човек?

Надявам се вашите празници да са били незабравими и споделени с любимите хора, както бяха моите :)


6 коментара:

  1. Много хубав пост! С какво е свързана работата ти?

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Спедиция :D По цял ден се занимавам с камиони и шофьори :) Идеално си пасва с бюти блог-а :D

    ОтговорИзтриване
  3. Честита нова година! Много се радвам, че отново се появи :)) Успех с работата :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се радвам, че отново съм на линия :)

      Изтриване
  4. Анонимен4/1/14 00:50

    Добре дошла!
    и-и-и-и .... какво си купи от козметичните магазини на "съседите", м? :-Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тея хора не знам как живеят, но не открих нито един козметичен магазин с изключение на ДМ.... Излагация голяма :)

      Изтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)