Crest 3D white


Каква може да бъде голямата мечта на един пушач пристрастен към кафето ? 
Освен да ги откаже и двете ( което  може би не е точно мечта ), това са белите зъбки.
Пуша по много, чак ме е срам да си кажа колко, а както всеки знае една цигара върви ръка за ръка с чаша кафенце... И така освен дробовете ми от цялата история страдат и зъбите ми :(
В последния ми опит да се сдобия с ослепително бяла усмивка ми помогнаха вносителите на USA cosmetics . А дали успях ? Мисля, че да :)

 Продукта, който имах възможност да тествам, са лентичките за избелване на зъбите.
Опаковката идва с 14 бр. лентички и листовка с важна информация, начин на ползване и отговори на някои от най-често задаваните въпроси.
Ето малко инфо от листовката:
Лентичките са 14, защото това е максималния брой, който можете да използвате при един цикъл ( според препоръката не е желателно да ползвате лентичките повече от 2 пъти годишно ).
Непосредствено след сваленето на лентички е възможно да се появят бели петна по зъбите ( при мен се появяваха, но до няколко минути изчезваха ).
Как влиаят лентичките на чувствителноста на зъбите? В листовка пише, че това е възможен страничен ефект, който при мен не се прояви.
И съдържанието


Всяко едно от малкоте пакетчета съдържа 2 лентички- една за горния ред и една за долният ред зъби

Лентичките са много пластични и прилепваха идеално дори към моите криви зъби.
Поставят се супер лесно и на мен лично не ми причиняваха никакъв дискомфорт по време на носене, е разбира се усеща се че имате нещо в устата си, но далеч не е нещо, което да не може да се преживее :) Най-хубавото за мен е че можех да пия вода, докато съм с тях. Нали се сещате -  щом не можете да правите нещо, то веднага ви се приисква да го направите. Като да те засърби, когато току-що си нанесла последния слой лак върху ноктите си :D
Има 4 опции за време, през което да стоите с тях:
 - 5 мин. като профилактика
 - 30 мин. за по-задълбочено избелване
 - 1 час за експресен резултат
 - 2 часа за провесионален ефект
Аз ги носех всеки ден по 30 мин., като имах и едно прекъсване от 3-4 дни. Наложи се да замина спешно за провинцията и лентичките бяха последното нещо за което се сетих да сложа в куфара си.
Въпреки, че прекъснах процедурата по средата, това по никакъв начин не се отрази на крайният резултат ;)
А ето го и него
В ляво - след процедурата, в дясно - преди нея
Обиколих цялата къща с проклетия фотоапарат, но така и не успях да хвана реалният ефект, а той на живо хич не е малък, повярвайте ми. Единственото по което горе-долу можете да се ориентирате е кариеса между предния ми зъб и този до него. На снимката, направена след избелването се откроява значително по-добре в сравнение с тази от преди, където едвам се забелязва ( голяма разлика ви посочих и аз, ама какво да се прави, видяло се е че няма да стане фотограф от мене :( ).
Единствения страничен ефект, който се появи при мен беше изсушаването на устните по вътрешния им контур, което успях да овладея с нанасянето на балсам след свалянето на лентичките.
Ако се доверите на моето мнение, ше ви кажа, че няма да сбъркате ако решите да пробвате тези лентички. Резултат има и то видим, въпреки че през времето, в което ги ползвах не се отказах нито от цигарите, нито от кафето  ;)



* Продуктът ми е изпратен за проба и ревю от официалният вносител. Мнението си е лично мое и не е купувано :)
Единсвено бях помолена да спомена, че на пазара вече има ментета на въпросният продукт и единственият начин да се сдобиете с оригинала е като го поръчате он лайн от линка посочен по-горе в поста ;)


4 коментара:

  1. Бях си купувала подобен продукт от БГ сайт (вече даже не помня кой и дали изобщо още съществува), но явно е бил менте, защото ефект не видях никакъв, колкото и старание и надежди да вложих :( Отвсякъде претендират вече за оригиналност, а мен ме хваща страх само да си давам парите на вятъра. При все, че в онзи сайт имаше все позитивни мнения, а когато аз се опитах да се изкажа, не публикуваха нищо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам идея къде си попаднала на ментетата, но тези, които получих аз си свършиха работата.

      Изтриване
  2. Марина3/12/14 23:57

    Учудвам се, че са ги дали за проба и ревю на 25-годишен млад човек като вас, при това без видима нужда от избелване на зъбите. Предполагам, че по-голям и видим резултат би имало, ако ги предоставят на човек като мен, почти на 50 години. Може да остарявам, но ми се иска да запазя свеж вид още известно време, ако може :)
    Макар да не пуша и да пия само по едно-две кафета дневно, сериозно се замислям за избелване, защото в последните години зъбите ми станаха доста жълтеникави, явно от възрастта. Мия си ги много съвестно и съвсем редовно, нямам зъбен камък, зъбите ми са лъскави и.... бляскаво жълти. Дали мога да получа и аз един комплект за проба и ревю или трябва да си ги купя?
    Имам и още един въпрос. Имам доверие на P&G, ползвам продуктите им и това ме насърчава да се доверя и на ленти за избелване Crest, но съм малко озадачена, че ги внася друга фирма. Мислех, че Кавен Орбико са дистрибуторите на P&G за България. Защо не се разпространяват от тях? Освен това намирам още поне два сайта, които претендират, че са официален вносител, което малко ме обърква...

    ОтговорИзтриване
  3. Резултатът наистина е ясно видим. Поздрави за труда!

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)