Essence Beauty Beats haul



Преди няколко дни на официалната фейсбук страница на Essence Cosmetics България, се появи информацията, че най-новата им колекция вече е заредена в магазиние на DM.
Естествено моя милост нямаше как да пропусне да й хвърли едно око и мигом се замъкнах в най-близкият ми DM магазин.

От информацията в интернет разбрах, че това е лимитирана колекция за периода Октомври-Ноември 2013 и рекламното й лице е Джъстин Бийбър ( тук много ми липсва емотиконката с повръщащото човече ). Нямам нищо лично против г-н Бийбър, но да речем, че не съм сред върлите му фенки :D Ето една снимка от интернет на цялата колекция
large
От цялата тази шарения аз се спрях на един лак, глос за устни и хайлайт пудрата
DSC06712_flower-719
Пудрата се предлага само в един цвят със звучното име Swaaaag! и е на цена от 6,99 лв. Мирсеа е значително по-бърза от мен, и дори е успяла да й пусне ревю, та ако не ви се чака аз да стигна до нея, тук можете да прочетете малко повече ;) Разбира аз също ще ви споделя личните си впечатления на по-късен етап :)
От трите глоса в колекцията аз се спрях на 01 Groupie at heart, който е на цена от 4,29 лв. На първо четене никак не е лош, но ще го разходя още няколко пъти преди да ви разкажа по-подробно за него.
Лака, който си избрах също носи името Groupie at heart, на цена от 3,89 лв., и цвета в шишенцето определено заслужава внимание. Само се надявам да успея да го хвана с фото и да ви покажа красотата на лака, тук в блога ;)
Като цяло нищо друго в колекцията не ми грабна окото, но поне се надявам да не остана разочарована от това, което си избрах :)
Вие харесахте ли си нещичко?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)