SNB body scrub



Здравейте момичета :) Време е да продължа да ви разкривам продуктите, с които подхранвам манията си за гладка кожа, а днес главното действашо лице в поста ще е скрабът за тяло на Стар Нейлз България.


Марката ми е позната от много време, но само с аксесоари за найл арт, лакове и всичките му мазила и глезотийки необходими за красивия маникюр. От информационното ми затъмнение ме изкара слънчевата Зори, PR на SNB ;) Оказа се, че бранда разполага с много по-широка гама продукти, отколкото аз предполагах, но да не се отколонявам от темата ( blush ). Та, Зори носочи вниманието ми към новото им попълнение - ексфолиантите за тяло. Те са два, с аромат на манго и екзотична гуава, а целта им е една - да направят кожата мека и гладка.
Скраба идва в голяма, пластмасова кутийка от 300 мл, с капаче на винт. За разлика от повечето ексфолианти, които съм ползвала тук консистенцията е кремообразна, а ексфолиращия агент е хималайската сол, която както всички знаем съдържа не малко полезни за кожата микроелементи. В добавка на хималайската сол в съдържанието на ексфолианта е добавено и масло от шеа, което допълнително да омекоти кожата при употребата му.
С отварянето на капачето ме заляха и песимистичните мисли. Консистенцията на този скраб е толкова фина, че съмнението до каква степен ще ми сървиши работа за малко да ме откаже от употребата му. Добре, че е любопитната ми блогърска натура, та все пак да му дадох шанс. Въпреки, че изглежда супер фин и безобиден ексфолианта си въши работата идеално. Разбира се, аз го ползвам с гъба луфа, но аз така си ползвам всички подобни продукти. Боря се с врастнали косъмчета по ръцете и краката и само ексфолиант, без допълнителна подкрепа, не е опция за мен. Дам... Ползването на епилатор си има много предимства, но изтъняването на косъмчетата и последващото им врастване не е едно от тях :( Та, след това кратко лирическо отклонение да се върнем на темата :) Преди да продължа нататък, ето как точно изглежда ексфолианта като консистенция и разнесен по кожата:


До тук стана ясно, че основната функция си я изпълнява чудесно - при ползване 2 пъти седмично врастналите косъмчета с в пъти по-малко от обикновено, а кожата ми е гладка, точно така, както си я харесвам :) Относно хидратацията не знам до колко мога да съм обективна. Понеже кожата ми е много суха никога не пропускам лосиона за под душа и лосиона за след душа, но веднага след ексфолиацията усещането върху кожата ми е нещо подобно на това което усещам след лосиона за под душа ( голямо обяснение дадох тука :D ) Мисълта ми е, че със сигурност не изсушава кожата. Сладкия аромат на гуава изпълва цялата баня, но след като подсуша кожата си него вече го няма. То след ексофиацията минават още 2-3 процедури, всяка с различен аромат, та като се замисля май така е по добре. Не мога и да си представя на какво ще мириша след баня, ако всеки продукт, който ползвам оставяше траен аромат :D
Сега инфо-то от опаковката:


Ако съдите по снимката най-горе в поста и издълбаната кутийка ви става ясно, че наистина харесвам този ексфолиант, а добрата новина е, че стайтът на Стар Нейлз вече е достъпен и за крайни клиенти ( за тези, които не знаят до скоро от сайта можеха да пазаруват само професионалисти ;) ) и можете да си го поръчате online на цена от 15 лв,
П.П. Забравих да спомена, че имам забележка към опаковката, защото моного, ама наистина много мразя да греба с пръсти ( и нокти ) от каквито и да е помади.

Това е за днес, друг път пак :D



* Продуктът ми е предоставен от PR




0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)