Rimmel London Apocalips lip lacquer


Преди повече от месец на нашият пазар се появиха лаковете за устни на Rimmel - серията Apocalips. Блестящи, дълготрайни и супер наситени цветове, по които въздишах, четейки постове в чуждестранните блогове. В момента, в който разбрах, че вече се намират и по нашите геогравски ширини, се сдобих с прекрасния цвят Apocaliptic ( # 303 ).


Моят красавец го взех на промоция от Лили на цена от около 8 лева, а в момента ако не се лъжа апокалиптичните лакове са на редовна цена около 10 лева, като сред цветовата палитра можете да откриете както ярки и наситени цветове, така и нежни нюд нюанси.
Опаковката е стандартна като за течен продукт за устни - малко шишенце от 5,5 мл. с апликатор. Апликаторът обаче пробуди интереса ми. Освен, че е приплеснат от едната си страна ( в което няма нищо невиждано ), по средата му има вдлъбнатина, в която се събира повече продукт, в сравнение с обикновените апликатори. Благодарение на тази вдлъбнатина само с две потапяния в шишенцето с цвят успявам да нанеса достатъчно продукт по устните си.


Лака, освен, че е много пигментиран, се разтича много лесно. Какво имам предвид? В самото начало, когато се сдобих с него, нямах подходящ цвят молив за устни и първото му носене мина без молив. Малко повече от час след нанасянето му се погледнах в огледалото и картинката хич не беше приятна. Всички фини линийки около устните ми бяха добре оцветени, а контурът на устните ми беше само спомен. На снимката по-долу се вижда как цвета " пълзи " по фините линийки на ръката ми. Сега се представете това около устните ви. Не е приятно нали?


Още един минус е това, че цапа. Ама много. Дори и след като съм се хранила, пила кафе, пушила и т.н. оставам следи по всичко, до което се докосна с устните си. По този повод имам официална забрана да целувам половинката докато нося Апокалипс-а :D Просто ми каза, че този цвят не отива на тена му :D


И след като ви споделих за неудобствата, ще ви кажа и защо продължавам да си го нося с кеф.
Първо цвета е уникален :D Най-пигментирания, до който съм се докосвала. Лаковият ефект върху устните ме омагьосва всеки път, а това че издържа до няколко часа, без нужда от освежаване на цвета го направи тоталния ми фаворит сред продуктите ми за устни.


Със сигурност ще си взема още някой цвят, просто трябва да реша кой :D

Вие имате ли си вашият  апокалиптичен любимец вече?


1 коментара:

  1. Анонимен12/7/14 18:54

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)