ТАГ: Would you rather?


Я сега да видим на какви жертви съм готова в грима и с кое не бих се разделила за нищо на света... 

1. По-скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки? 


Само с моливи мога и да си спретна страхотен грим, но не виждам как ще успея да подчертя миглите си със сенки за очи... Колкото и да обичам палитрите си, бих се отказала от тях в името на шеметно пърхащи мигли :D

2. По- скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?

Сутрин мога и да изпускам по някоя неприлична дума, докато успея да приведа косата си във вид подходящ за пред хората, но не мога да си предтавя да остана без нея.

3.Коралов или розов руж?

С моята светла кожа един розов руж ме докарва до вид на ученичка, нащипана по бузките от бабите в квартала... Коралов руж, категорично!

4.Aко имаш 1000 лв. за харчене, по- скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?


Чанти и обувки! Все пак са си част от облеклото :D С подходящите обувки всеки тоалет може да стане зашеметяващ. Лично на мен едни красиви обувки ми вдъхват повече самочувствие от някой красив дизайнерски тоалет. Едва ли някога ще кажа, че имам достатъчно обувки или чанти :D

5.По-скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?

Май по-скоро бих ползвала молив за очи върху устните си, отколкото обратното. Все пак очите ми са по-чувствителни от устните ми ;)

6.По- скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?


Едно червило в някой нюд нюанс ще ми бъде достатъчно, че и предостатъчно :)

7.По- скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?


Зимни дрехи през лятото. Когато някой ми каже змия, далеч не влага смисъла, който обикновено се влага в този израз отправен към нежният пол. Аз наистина съм много, много студенокръвна. Бих предпочела +40 градуса, пред незначителните -5. В интерес на истината се чувствам идеално при температури от порядъка на +30 градуса.

8.Kонска опашка или messy bun?


С моята непокорна къдрава коса нямам кой знае какъв избор, а така модерния messy bun направо сам си се оформя на главата ми с лекота :D

9.Aко трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела- тъмен, ярък или неутрален?



Неутрален, при това знам кой ще избера - Zoya Godiva, много голяма любов имаме с него :)

10.Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?



С моите сини очи ще бъде направо грехота да не ги подчертавам. Устите остават на заден план :Р

11.Aко трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала- грима или лаковете за нокти?


Дори, за да изглеждам свежа и напълно естествена, се нуждая най-малкото от коректор за тъмните кръгове под очите. Лаковете изчезват в момента, в който ми се наложи да направя този избор :)

А вие на какво сте способни в гима и какво не бихте пожертвали?

2 коментара:

  1. Анонимен18/2/14 21:03

    Май си първият, избрал кожухчето за лятото :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може и да съм единствената :D Не са много откачалниците като мен ;)

      Изтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)