My lip balm collection part 1 - NIVEA


Обожавам балсамите за устни и много често ги използвам не само като превантивна мярка против напукване на устните, а и вместо червило. Имам много и най-различни балсами, но най-голяма част от колекцията ми заемат тези на Нивеа и именно за това те ще са в отделен пост :)
Има един от тях, който е и най-новият ми, но само за него мога да кажа, че ми е тотален любимец. Именно с него ще започна.
Nivea fruity shine Peach - нямам думи да опиша аромата му... Най- сладката и най-сочната праскова, която можете да си представите. Направо усещам вкуса на плода като се намажа с него :D Балсама е с много лека и мазна формула, едва доловим цвят, но пък придава страхотен блясък на устните . При силно напукани устни едва ли ще подобри състоянието им особено, но за всекидневна употреба е идеален :)


Следващият плодов балсам е Fruity shine Cherry и както се досещате от името му той е с аромат на череша, но за разлика от прасковения тук ароматът далеч не е толкова силно изразен. Отново със същата лека и мазна формула като гореспоменатия, но тук цвета е по-наситен. С него постигам ефекта сочни и съблазнителни устни ;)


" Ветеранът " в тази колекция е Nivea soft rose. Тук формулата е малко по-тежка, ароматът почти недоловим, а пигментацията много слаба. Него го ползвам през по-студените зимни дни, защото прави по-плътен филм върху устните.


Сега вече пристъпваме към "лечебните" балсами. Nivea repair & beauty е балсам с двоина формула - сърцевината е с включен декспантенол, който спомага на напуканите устни да се възстановят, а  около него има стандартната формула на балсам за устни, който придава съвсем лек и естествен цвят. Та този балсам е "дневният ми лечител" :D


Когато ситуацията съвсем излезе извън контрол се обръщам към Nivea essentia care, който до сега не ме е разочаровал. При него няма никакво оцветяване, образува много плътен филм върху устните и лечебните свойства са най-силно изразени. Колкото и напукани да са устните ми, колкото и изсъхнали да са, само едно нанасяне е достатъчно, за да забележа подобрение (имайте предвид, че го нанасям вечер, а за резултат говорим на сутринта ;) )


И с това приключваме с частта за Нивеа, очаквайте скоро и втората част с всички останали марки, които можете да срещнете в тоалетката ми :)






0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)