My BIC brush collection / part five


Отдавна не съм пускала пост за четките ми от BIC, а определено имам какво още да ви показвам :) Във вторият пост от тази серия ви показах четките на RT, които съм си поръчвала самостоятелно, а днес ще ви покажа цял сет + една четка бонус :D

Започвам със сет-а, копие на Core collection set, който включва 4 четки събрани в много удобно калъфче.
Калъфчето е тип тефтер, с твърди страни, затварящо се с лепенка.


Освен сигурното транспортиране на четките при пътуване, калъфчето може да се сгъва на 2, като ви осигурява и импровизиран "дисплей" на който да подредите четките си, така че всичко да ви е пред очите при нужда, а освен това ви осигурява и допълнително място, на което да поставите още 2-3 допълнителни четки. Последното обаче е възможно за по-големи четки само когато ползвате калъфчето като дисплей или за 2-3 малки четки в затворено положение.


Сега и за четките една по една, от ляво надясно:


Contour brush с оригинално предназначение за нанасяне на хайлатър, на мен ми е по-удобна за фиксиране на коректора в зоната под очите. Пробвах я и по предназназначение, но ми е прекалено малка и наняса продукта прекалено дефинирано за моят вкус. Аз предпочитам да ползвам по-големи четки за нанасяне на руж / бронзат / хайлайтър, така че продуктите да се преливат.


Pointed foundation brush с оригинално предназначение за нанасяне на течен фон дьо тен. Честно казано никога не съм харесвала този тип четки за нанасяне на течни продукти по лицето, но като оставим личните ми предпочитания на страни, четката е прекалено малка за нансяне на течен продукт по цялото лице. Би ви отнело прекалено много време. За това пък е идеална за нанасяне на коректор под очите или в зоната около носа ;)


Detailer brush с оригинално предназначение за нанасяне на коректор по малки пъпчици или пък нансяне на червило. Освен за горните две, четката ми върши идеална работа и за нанасяне на фини детайли по грима на очите ми - озаряващи сенки във вътрешният ъгъл на окото, брокат като акцент някъде по клепача... Много полезна като цяло :)


Buffing brush с оригинално предназначение за нанасяне на пудра и минерален фон дьо тен. За второто може и да свърши работа, но отново ми е прекалено малка като за пудра. Обаче е идеална за контуриране. Звучи странно, но при мен е факт. Слагам малко бронзант / контурираща пудра по средата на четката, а тя от своя страна прелива продукта супер естествено <3

И последната четка за днес е четката за пудра, която не е част от сет-а


Супер голяма, супер мекичка, супер пухкава... Супер четка!
Не обичам на напластявам продукти по лицето си, особено пудрата, която лесно може да те направи като излезнала от чувала с брашното... С тази четка успявам да нанеса пудрата супер фино, само колкото да матира лицето, без да се напластява и набива на очи ;)

В общи линии си използвам всички четки от сет-а, макар и не по предназначение, а четката за пудра ми е направо незаменима. Като цяло това е поредното ми попадение от китайския пазар :D

Целувки и до следващият пост 

5 коментара:

  1. Аааа, разкош!
    Колко време ги чака?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук никой не може да ти даде точен отговор :D Получавала съм пратки в рамките на 2 седмици, получавала съм ги и за повече от месец, имала съм и загубени пратки (които са ми изпращали повторно)... Май всичко е въпрос на късмет :D

      Изтриване
  2. Много хубав пост. Наистина е въпрос на късмет! Същите четки, но от друг сайт ги чаках два месеца в Италия. Оказа се, че някой от пощата просто ги е върнал към продавача, без да ме уведоми. Сега чакам отново да ми ги изпратят, но този път в България. Нямам търпение и аз да ги изпробвам. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Купих си комплект четки и от тях ползвам само 1-2, а ми се иска да си купя още :D

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)